Subject: FW: Rail Baltica ehitustööde infotahvlite paigaldus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 18:04:04 +0300

Saatja: Jane-Ly Tammekivi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 12. mai 2025 15:46
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Rail Baltica ehitustööde infotahvlite paigaldus

Tere!

Esitan allkirjastatud dokumendi.

Lugupidamisega,

Jane-Ly Tammekivi

Rajatiste objektijuht

—

INF Infra OÜ
+372 5684 6553
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 12, 2025 11:10 AM
To: Jane-Ly Tammekivi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Rail Baltica ehitustööde infotahvlite paigaldus

Tere

Nende tahvlite paigaldamisel riigiteede äärde tuleb juhinduda
Liiklusseadus § 5 3

Lisan asukohavaliku nõuded ja paigaldusloa taotluse vormi. Palun täitke
taotlus vastavalt lisas oleva asukohavaliku nõuete järgi Kangru
liiklussõlm 1, Kangru liiklussõlm 2,  Kangru liiklussõlm 3 ning  Kivi tee
ja Rapla mnt ristmik kohta, selle alusel saan väljastada paigaldamise loa.

Saku terviseraja äärde kavandatud tahvlile väljastav loa sealse maa omanik
RMK.

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

From: Jane-Ly Tammekivi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 9, 2025 3:41 PM
To: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: RB Kangru Saku <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Viljar Karuoja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Rail Baltica ehitustööde infotahvlite paigaldus

Tere!

Soovime teavitada Transpordiametit Rail Baltica Saku–Kangru töölõigu
ehitusega seotud infotahvlite paigaldamisest. Infotahvlite eesmärk on
avalikkuse teavitamine projektist ning ehitustööde toimumiskohast. Palume
Teilt kinnitust toodud asukohtade sobivuse kohta.

Infotahvli kirjeldus:

*	Konstruktsioon: metallraam (8m kõrged)
*	Kinnituv PVC-bänner mõõtmetega 2,5 m (kõrgus) x 5 m (laius)
*	Paigaldus on ajutine ja kestab ehitusperioodi jooksul
*	Infotahvlid paigaldatakse ohutult ning kooskõlas ehitusobjekti
juurdepääsude ja nähtavusega

Palume kinnitada, kas kirjeldatud asukohad on sobivad või kas on vajalik
täiendav kooskõlastus/muudatus. Soovi korral edastame täpsemad
koordinaadid või teostame kohapealse täpsustuse.

Lugupidamisega,

Jane-Ly Tammekivi

Rajatiste objektijuht

—

INF Infra OÜ
+372 5684 6553
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.